...عاشقانه های دو نفره...

متن مرتبط با «name» در سایت ...عاشقانه های دو نفره... نوشته شده است

...

  • نیلوبلاگ

    ازم میخواهد باهاش حرف بزنم....xa0 ولی خودش منو دور میکنه.... خیلی غریبه شدم براش اونقدر که دوست داره خودش تنها مشکلات حل کنه و چیزی بهم نگه.... خیلی سخته ببینی طرف مقابلت در شرایط خوبی نیست و سخت تر اینه که نخواد بهت بگه مشکل چیه......

    ادامه مطلب