...عاشقانه های دو نفره...

متن مرتبط با «تو باشی و من» در سایت ...عاشقانه های دو نفره... نوشته شده است

هیچوقت...

  • نیلوبلاگ

    سلام دوستان هیچوقت و هیچوقت به خودتون اجازه ندین بجای طرف مقابلتون تصمیم بگیرین......

    ادامه مطلب
  • امیر مال خودمه...

  • نیلوبلاگ

    خداجوووون مرسی واسه حضور امیر تو زندگیم...هروقت میام وب امیر کامنتای قبلی خودمو میخونم...ی عالمه میخندم اخه کی قد من واسه امیرجاانم دیووونگی میکنه...توی تموم کامنتام همیشه میگم امیر غذا خوابت ب موقع باشه...یا امیر جااان درستو بخووون...چیکار کنم دیگه اقامووونه میخوام حالش خووب باشه همیشه...کاشکی زودتر فاصله بینمون برداشته شه...کاش زودتر مال هم شیم...امیرجااان قول میدم هیچوقت تنهات نزارم...تا هر جای دنیا بخوای بری باهات میام عشقممم... ...

    ادامه مطلب
  • سفرت به سلامت گلم زودی برگرد

  • مراقب خودت باش...

  • باور کن...

  • کنارتو...

  • امیر،تو...

  • دیگر هیچ نمی خواهم...

  • برای تو...

  • بودن تو...

  • من...

  • دستان تو...

  • ارام تر بگو...

  • دیوانه نیستم...

  • در دست تو...

  • حال خوش...

  • همین خوبه...

  • وقتی پیش توام...

  • به دست اور...

  • به جز تو...